Fotografie z filmu Rok vdovy

6 / 12
Sdílejte:
Snímek Rok vdovy se skutečným příběhem pouze volně inspiruje, filmové vyprávění se liší v základních východiscích i faktických detailech.
Foto: CinemArt
Z původního textu scénář adaptuje především dějový půdorys jednoho roku.
Foto: CinemArt
Petru a její osud sledujeme namísto jednotlivých měsíců během čtyř ročních období.
Foto: CinemArt
Přirozený přírodní koloběh ve snímku ostře kontrastuje s byrokratickou mašinerií společenského pohledu na smrt, která se ani nesnaží předstírat, že se řídí nějakou logikou.
Foto: CinemArt
Prakticky v každé fázi vyřizování pozůstalosti vdova naráží na další obstrukce.
Foto: CinemArt
Jako by systém neprojevil žádnou vůli ulehčit či alespoň vysvětlit pozůstalé kafkovský proces, uprostřed kterého se ocitla.
Foto: CinemArt
Režisérce se ve filmu daří zprostředkovat nesmírně bolestivou událost bez afektovaných emocí i patosu.
Foto: CinemArt
Na emocích filmu přidává linka sledující odcizení matky s dospívající dcerou Dominikou.
Foto: CinemArt
Petra bojuje s projevováním svých emocí, zpravidla je tak ukrývá do soukromí nebo si je zcela zakazuje.
Foto: CinemArt
Snímek tak nenabízí mnoho okázalých citových scén.
Foto: CinemArt
Redundantním dojmem působí příběhové zápletky s dalšími rodinnými příslušníky a postavami, které se v příběhu zjevují a mizí příliš rychle, než aby si od nich divák dokázal cokoliv vzít nebo hlouběji pochopit jejich motivace.
Foto: CinemArt
Rok vdovy je vůbec prvním celovečerním hraným filmem Veroniky Liškové.
Foto: CinemArt
Snímek Rok vdovy se skutečným příběhem pouze volně inspiruje, filmové vyprávění se liší v základních východiscích i faktických detailech.
Foto: CinemArt
Z původního textu scénář adaptuje především dějový půdorys jednoho roku.
Foto: CinemArt
Petru a její osud sledujeme namísto jednotlivých měsíců během čtyř ročních období.
Foto: CinemArt
Přirozený přírodní koloběh ve snímku ostře kontrastuje s byrokratickou mašinerií společenského pohledu na smrt, která se ani nesnaží předstírat, že se řídí nějakou logikou.
Foto: CinemArt
Prakticky v každé fázi vyřizování pozůstalosti vdova naráží na další obstrukce.
Foto: CinemArt
Jako by systém neprojevil žádnou vůli ulehčit či alespoň vysvětlit pozůstalé kafkovský proces, uprostřed kterého se ocitla.
Foto: CinemArt
Režisérce se ve filmu daří zprostředkovat nesmírně bolestivou událost bez afektovaných emocí i patosu.
Foto: CinemArt
Na emocích filmu přidává linka sledující odcizení matky s dospívající dcerou Dominikou.
Foto: CinemArt
Petra bojuje s projevováním svých emocí, zpravidla je tak ukrývá do soukromí nebo si je zcela zakazuje.
Foto: CinemArt
Snímek tak nenabízí mnoho okázalých citových scén.
Foto: CinemArt
Redundantním dojmem působí příběhové zápletky s dalšími rodinnými příslušníky a postavami, které se v příběhu zjevují a mizí příliš rychle, než aby si od nich divák dokázal cokoliv vzít nebo hlouběji pochopit jejich motivace.
Foto: CinemArt
Rok vdovy je vůbec prvním celovečerním hraným filmem Veroniky Liškové.
Foto: CinemArt