Nadané děti nejsou vždy pilní jedničkáři

3 / 6
Sdílejte:
Projekt Synopse se snaží poměry v českých školách změnit.
Středním i základním školám, které se dobrovolně přihlásí, nabízejí školení na téma nadání, zmapování její konkrétní situace, nastavení opatření a podporu mentorů.
Programem zatím prošly v Česku asi čtyři desítky škol. Je to víc než nic, ale pořád strašně málo.
Nadané dítě pro školu není problém, ale příležitost.
Foto: Jana Plavec
Nadané dítě pro školu nemá být problém, ale příležitost.
„Věřím, že čím pestřejší kolektiv, tím je to pro žáky lepší. Jsou potřeba vůdci i pracanti, rozjížděči i dotahovači. Chceme, aby naši učitelé uměli najít a ocenit silné stránky kaž­dého," říká ředitelka Křesťanské základní školy a mateřsky školayNoe v Pardubicích Lenka Macháčková.
Projekt Synopse se snaží poměry v českých školách změnit.
Středním i základním školám, které se dobrovolně přihlásí, nabízejí školení na téma nadání, zmapování její konkrétní situace, nastavení opatření a podporu mentorů.
Programem zatím prošly v Česku asi čtyři desítky škol. Je to víc než nic, ale pořád strašně málo.
Nadané dítě pro školu není problém, ale příležitost.
Nadané dítě pro školu nemá být problém, ale příležitost.
„Věřím, že čím pestřejší kolektiv, tím je to pro žáky lepší. Jsou potřeba vůdci i pracanti, rozjížděči i dotahovači. Chceme, aby naši učitelé uměli najít a ocenit silné stránky kaž­dého,
Projekt Synopse se snaží poměry v českých školách změnit.
Projekt Synopse se snaží poměry v českých školách změnit.
Středním i základním školám, které se dobrovolně přihlásí, nabízejí školení na téma nadání, zmapování její konkrétní situace, nastavení opatření a podporu mentorů.
Středním i základním školám, které se dobrovolně přihlásí, nabízejí školení na téma nadání, zmapování její konkrétní situace, nastavení opatření a podporu mentorů.
Programem zatím prošly v Česku asi čtyři desítky škol. Je to víc než nic, ale pořád strašně málo.
Programem zatím prošly v Česku asi čtyři desítky škol. Je to víc než nic, ale pořád strašně málo.
Nadané dítě pro školu není problém, ale příležitost.
Nadané dítě pro školu není problém, ale příležitost.
Foto: Jana Plavec
Nadané dítě pro školu nemá být problém, ale příležitost.
Nadané dítě pro školu nemá být problém, ale příležitost.
„Věřím, že čím pestřejší kolektiv, tím je to pro žáky lepší. Jsou potřeba vůdci i pracanti, rozjížděči i dotahovači. Chceme, aby naši učitelé uměli najít a ocenit silné stránky kaž­dého,
„Věřím, že čím pestřejší kolektiv, tím je to pro žáky lepší. Jsou potřeba vůdci i pracanti, rozjížděči i dotahovači. Chceme, aby naši učitelé uměli najít a ocenit silné stránky kaž­dého," říká ředitelka Křesťanské základní školy a mateřsky školayNoe v Pardubicích Lenka Macháčková.