Nadané děti nejsou vždy pilní jedničkáři

4 / 6
Sdílejte:
Projekt Synopse se snaží poměry v českých školách změnit.
Středním i základním školám, které se dobrovolně přihlásí, nabízejí školení na téma nadání, zmapování její konkrétní situace, nastavení opatření a podporu mentorů.
Programem zatím prošly v Česku asi čtyři desítky škol. Je to víc než nic, ale pořád strašně málo.
Nadané dítě pro školu není problém, ale příležitost.
Foto: Jana Plavec
Nadané dítě pro školu nemá být problém, ale příležitost.
„Věřím, že čím pestřejší kolektiv, tím je to pro žáky lepší. Jsou potřeba vůdci i pracanti, rozjížděči i dotahovači. Chceme, aby naši učitelé uměli najít a ocenit silné stránky kaž­dého," říká ředitelka Křesťanské základní školy a mateřsky školayNoe v Pardubicích Lenka Macháčková.
Projekt Synopse se snaží poměry v českých školách změnit.
Středním i základním školám, které se dobrovolně přihlásí, nabízejí školení na téma nadání, zmapování její konkrétní situace, nastavení opatření a podporu mentorů.
Programem zatím prošly v Česku asi čtyři desítky škol. Je to víc než nic, ale pořád strašně málo.
Nadané dítě pro školu není problém, ale příležitost.
Foto: Jana Plavec
Nadané dítě pro školu nemá být problém, ale příležitost.
„Věřím, že čím pestřejší kolektiv, tím je to pro žáky lepší. Jsou potřeba vůdci i pracanti, rozjížděči i dotahovači. Chceme, aby naši učitelé uměli najít a ocenit silné stránky kaž­dého," říká ředitelka Křesťanské základní školy a mateřsky školayNoe v Pardubicích Lenka Macháčková.