Firemní dárky jsou pro většinu společností vizitkou, kterou se prokazují svým partnerům i zaměstnancům. Jak se podařilo českému projektu .pepper..field dobýt Evropu s Kampotským pepřem na poli b2b giftingu?
Předávání dárků firemním zákazníkům a partnerům je již tradiční formou poděkování za vzájemnou spolupráci. Mnoho společností však každoročně řeší otázku, co druhé straně předat, aby měl dárek skutečně užitnou hodnotu a nestal se jen dalším zbytečným artefaktem do sbírky, na kterou se jen práší.
.pepper..field je prvním přímým dovozcem vzácného Kampotského pepře, který do ČR dováží napřímo od kambodžských farem za fair trade podmínek již od roku 2018. Pepř, který je přirovnávám po celém světě k pravému šampaňskému je unikátní svou chutí a taky vzácností – je ho zkrátka málo a vyvážet jej ze země jako je Kambodža umí málokdo.
Mladí Češi se však na zcela nový segment a kategorii, kterou vytvořili, podívali jinýma očima. Vzali nejcennější surovinu svého druhu na světě, zabalili ji do lokálních udržitelných českých materiálů, luxusních dárkových sad a ručně zpracovaných krabiček. Začali sbírat celosvětová ocenění za chuť produktů a ceny na poli udržitelnosti. Firmám připravují balíčky na míru, o jejich korporátní dárky se stará ve firmě výhradně jediný člověk a tím je zajištěna maximální péče. Zdravý základ, který každá firma ocení.
Během prvních let začaly od .pepper..field objednávat nejprve menší firmy, které okouzlilo české sklo, které firma používá v kombinaci s unikátním produktem, který málokdo má. Profesionalita a osobitý přístup k menším firmám však pomohly k prvním středním firmám a dnes, také díky Zásilkovně, .pepper..field dodává firemní dárky v různých jazykových mutacích pro cca 15 zemí Evropy.
„Ke všem firemním dárkům kromě kompletní personalizace a loga na míru přidáváme certifikace a brožuru Příběh pepře, kterou máme v několika jazykových mutacích. Díky tomu jsme tak schopní zajistit pro nadnárodní korporace unikátní a ručně balený dárek do několika zemí světa. Našimi největšími klienty jsou nyní banky, pojišťovny, stavební firmy, IT společnosti a právnické kanceláře. Díky Zásilkovně také dokážeme reagovat velmi flexibilně a když náš velký klient potřeboval rozeslat v loňském roce několik tisíc balení do 15 zemí světa, nebyl to pro nás žádný problém.“ vysvětluje zakladatelka Klára Dohnalová.
.pepper..field se tak velmi rychle stal vyhledávaným partnerem a pružně reaguje na speciální požadavky firem.
„Firmám, které se nám každý rok vrací, připravujeme pokaždé nové balíčky na míru – nejen s pepřem. Jedné stavební firmě jsme v době covidu připravovali velký balíček, kde jsme jim šili vlastní roušky s logem či od nás dostali limitovanou edici pepřového ginu. Další rok jsme firmě vyráběli grilovací edici s pepřovým pivem a jejich brandovanou zástěrou atd. Naším cílem je totiž prohlubovat vztah s těmito firmami, aby se k nám rády každý rok vracely pro něco nového. Rozhodně nejsme jen firma s pepřem.“
Více na www.pepperfield.cz