Lilia Khousnoutdinova je historička, podnikatelka a zastánkyně ženských práv se dlouhodobě věnuje ženským tématům. Je autorkou a koordinátorkou projektů, které podporují ženy a jejich aktivity, jako například Jsem žena, Žena v zenu nebo Ženské příběhy. Nadační fond Propolis 33, který založila, podporuje ženské, charitativní a osvětové projekty. Studovala na Oxfordu a na London School of Economics. Je také certifikovaná ceremonialistka a matka tří dětí.
Nadační fond Propolis 33 je nezávislý subjekt založený za účelem tvořit a podporovat smysluplné, primárně ženské iniciativy v oblastech plánovaného rodičovství, mateřství a reprodukce, ekologie, tělesné svobody a autonomie, feministické a gender tematiky a taky tabuizovaných témat ve spojení s plodností. Mezi projekty Propolisu patří například podcast @Reproduktor.online, #zenavzenu nebo @naporoduzalezi.cz. Dále fond poskytuje stipendia na vzdělávání zdravotníků o porodu, proplácí služby porodní asistentky ženám v nouzi a podporuje desítky dalších osvětových i kulturních projektů a relevantních organizací.
CARE již 79 let pomáhá lidem ohroženým hladem, chudobou, ozbrojenými konflikty a klimatickými změnami. Zaměřuje se především na ženy a dívky. Poskytuje podporu ihned a účinně. Na místech krize zůstává dlouhodobě i poté, co se o oblast přestanou zajímat média. Ohrožené komunity podporuje k samostatnosti a učí je, jak se přizpůsobovat měnícím se klimatickým podmínkám. Poskytuje i vzdělávací kurzy na téma péče o zdraví, výživy, hygieny, finanční gramotnosti a ekonomické soběstačnosti. V Česku CARE pomáhá digitalizovat mikro a malé podniky se zaměřením na ženy podnikatelky a vysídlené osoby z Ukrajiny skrz jejich platformu Pro podnikavé.
Answear je online obchod s prémiovou módou, který působí na 12 evropských trzích. Najdete v něm přes 200 000 pečlivě vybraných produktů a exkluzivních limitovaných kolekcí od více než 500 světových značek. Motto obchodu: „Zahalte svůj život do vzácných věcí“, vyjadřuje přesvědčení, že kvalitní produkty mohou obohatit náš každodenní život. Styl se formuje na základě našich rozhodnutí a zkušeností, ale také prostřednictvím lidí a míst, s nimiž jsme spojeni. Pro značku je důležitá sociální odpovědnost. Projekt Nebuďme lhostejní k tomu, co se skrývá uvnitř, je zaměřený na podporu duševního zdraví a péče o to, co je uvnitř naší mysli. Prostřednictvím projektu Wear & Share, zase můžete dát šanci svému oblečení na druhý život.