přečtěte si novou knihu Chci se ti podívat do očí

Líčí Duu Lipu a vyrábí u toho vlastní rtěnky. Přehled make-up artistů, kteří nastolují trendy

20. září 2024

Léta používali a míchali oční stíny a rtěnky velkých značek, pak se ale rozhodli, že rozjedou své vlastní produkty. Řeč je o make-up artistech a jejich autorských kosmetických řadách. Ostatně i Estée Lauder či Elizabeth Arden začínaly podobně. Jaké méně známé značky vizážistů se vyplatí sledovat a v čem mohou být zajímavější než ty notoricky známé?

Zpěvačka Dua Lipa, kterou často líčí make-up artistka Lisa Eldridge.Foto: Wikimedia Commons

Autorské značky make-up artistů bývají často odvážnější než ty patřící pod velké kosmetické koncerny. Snaží přinést zajímavé inovace, vlastní pohled na krásu a celý kosmetický průmysl posouvají dopředu. Příkladem je například Lisa Eldridge, zkušená vizážistka, kreativní ředitelka Lancôme Makeup a autorka knihy Facepaint. Její videotutoriály sledují miliony lidí a slouží jako inspirace jak amatérům, tak profesionálům v oblasti líčení. 

Svou značku Lisa Eldridge založila před pěti lety, kdy na trh řadu rtěnek s přívlastkem Velvet, nejznámější odstín dokonalé červené je Velvet Ribbon. „Postupně své portfolio ale rozšiřuje a dnes u ní najdeme make-up i skin tint, stíny, tužky na rty i na oči a také technologicky unikátní tekuté rozjasňovače s efektem vypnutí kůže na lícních kostech,” píše v textu pro Heroine.cz Asya Meytuv.

Značky vizážistů, obzvlášť ty začínající, jsou často odvážnější než ty patřící pod velké koncerny.
Foto: Shutterstock

Značky, o jakých jste možná neslyšeli. Výběr make-up artistů, kteří se svými produkty mění svět líčení

Péče o pleť

Další umělkyní v oblasti make-upu, která určuje současné trendy, je Gucci Westman. Přichází s osobitou estetikou a přístupem k make-upu – její produkty se většinou dají nanášet prsty, jsou multifunkční a především patří do čím dál žádanější kategorie takzvané čisté kosmetiky. A také do kategorie luxusu. „Mezi vlajkové produkty patří konturovací tyčinky a krémové tvářenky balené do kůže a také paletky rtěnek v těžkých zlatých kovových obalech. Nově vyšla i s řadou klasických matných rtěnek v obalu s rafinovaným zrcátkem,” doporučuje Asya Meytuv.

Pro fanoušky kultivovanosti a francouzského chicu může být velmi zajímavá značka Violette_FR od Violette Serrat. Ostatně její autorka mimojiné tvrdí, že někdy stačí k dokonalému looku jeden jediný produkt. Který to je a jaké další niche značky teď mění trh s dekorativní kosmetikou si přečtěte na webu Heroine.cz.

Popup se zavře za 8s