Footshop ve spolupráci s adidas Originals minulý týden oslavil své 11. výročí unikátním projektem. Umělec Martin Lukáč spojil v sérii 11 obrazů vizuální identitu Footshopu s abstraktním uměním a výsledek jeho práce byl od 7. do 13. 11. k vidění ve Výstavní síni Mánes.
Rok 2022 nebyl lehký pro nikoho. Footshop, prémiový prodejce streetwearového oblečení a tenisek, si hned ze začátku roku prošel krušnými časy, kdy nenadálá krize ohrozila celou jeho další existenci. Sklady byly plné, ale peníze se netočily. Peter Hajduček, jakožto CEO společnosti, musel začít jednat. Seškrtal počty zaměstnanců, změnil strategii a investoval veškerou energii směrem k byznysu. Po spoustě těžkých rozhodnutí se mu podařilo postavit společnost znovu na nohy a firma mohla oslavit své 11. narozeniny unikátní kulturní akcí.
K příležitosti 11. výročí Footshopu byla ve spolupráci s adidas Originals uspořádána výstava obrazů umělce Martina Lukáče a po náročných měsících přišla odměna ve formě jedinečného eventu, který zdárně propojil svět kultury, umění, grafiky i módy. Návštěvníkům se otevřela síň s 11 prodejními obrazy zasazenými v jedinečných adidas Originals rámech. Značka adidas Originals však nepřispěla jen netradičním rámováním. Svou podporu vyjádřil lokálním umělcům a celému projektu i zakoupením jednoho z uměleckých děl. Jednotícím prvkem obrazů se mimo jiné stalo právě logo Footshopu z dílny Studia NAJBRT, díky němuž se společnosti dostalo úplně nové brandové identity.
Zahajovací vernisáž olejomaleb proběhla 7.11. a Footshop na prvním eventu po dlouhých dvou letech přivítal více než 500 hostů. Po proslovu Martina Lukáče, autora děl, CEO firmy Petera Hajdučka a autora loga Footshop Aleše Najbrta vystoupila i zpěvačka Annabelle. Následovala afterparty v režii DJ's Kewu a StopSteady. Akci si nenechaly ujít ani známé osobnosti jako je například influencer Lukáš “Zachy” Zachara nebo rapper Renne Dang.
“Bylo to boží. Mám moc rád Martinovi věci a mám moc rád partu kolem Footshopu, takže mě to propojení strašně bavilo. Přišlo mi to organické a nenucené, živelné. A za mně osobně jeden z nejlepších merchů, co jsem v posledních letech viděl. Koupil jsem si mikinu a jem fakt nadšenej,” říká o akci český fotograf Tomáš Třeštík, který akci rovněž navštívil.
Mikiny, trička, malovaný boxovací pytel nebo třeba boxovací rukavice - mimo zmiňované prodejní obrazy, představil Footshop i vlastní kolekci oblečení. Ta, jak produkty vypovídají, nachází inspiraci nejen v samotných Martinových dílech, ale i v thai-boxu, Martinově oblíbeném sportu. Kolekce je k dispozici k zakoupení online na stránkách Footshopu.