„Buďte dostatečně odvážné a použijte svůj hlas, nebuďte ozvěnou názoru někoho jiného“, přesvědčuje značka answear.LAB v nové kampani propagující kolekci „Be Brave“. Kolekce zahajující festivalovou sezónu je inspirována silnými a odvážnými ženami známými ze světa pop kultury a umění.
Odvaha není nedostatek strachu, ale schopnost podívat se mu přímo do očí a říct: "Hej, ustup, stojíš mi v cestě." Je to odvaha, která vás pohání k jednání, umožňuje vám překonávat překážky, vyjít ze své komfortní zóny a vypořádat se s výzvami. To připomíná značka answear.LAB u příležitosti kolekce „Be Brave“, odkazující na rebelii, osvobození, rockové umění a další motivy z uměleckého světa, které provázely ženy v historických přelomových okamžicích.
Hnutí zpochybnilo tradiční sociální a morální normy a zahájilo důležitou diskusi o emancipaci a právech žen.
V nové kolekci najdeme stylingy inspirované filmem „Thelma a Louise“, ve kterých se hlavní hrdinky nebály riskovat, aby konečně pocítily neomezenou svobodu. Barevné etnické potisky a výšivky byly inspirovány obrazy Fridy Kahlo – rebelské mexické umělkyně, která boří tabu. Její umění je symbolem emancipace a odporu k přijatým pravidlům dominantní ideologie.
Pro kolekci vytvořila speciální grafiku vyzařující ženskou sílu ilustrátorka a designérka Katarzyna Bogucka „Nioska“. A konečně, smyslné, odvážné styly odkazují na postuláty sexuální revoluce, která šokovala západní Evropu a Ameriku na přelomu 60. a 70. let. Hnutí zpochybnilo tradiční sociální a morální normy a zahájilo důležitou diskusi o emancipaci a právech žen. Slogan „Be Brave“ není prázdným heslem, ale příležitostí vyprávět nekonečný příběh o odvaze být sám sebou, o boji s vlastními slabostmi a hrdostí, o tom, jak kráčet životem sebevědomě vstříc svým snům a svobodě.
„Nejnovější kolekce answear.LAB je chválou odvahy, smělosti a sebevědomí – bez nich je pro moderní ženy obtížné fungovat. Svět, ve kterém žijeme, je chaotický. Neexistuje žádné přikrášlení – je zde nekonečný hluk a nespočet rušivých vlivů. Pokud chceme, aby v takovém světě byl slyšet ženský hlas, musíme být odvážné: v činech, gestech, slovech." - říká Agnieszka Korsak, ředitelka značky answear.LAB. „Chceme povzbudit ženy, aby se nepřizpůsobovaly ostatním, neřídily se obvyklými vzory, ale říkaly svůj názor. Aby byly nebojácně autentické a odvážně vyčnívaly. Aby se svět přizpůsobil jim, ne naopak.“, dodává.
Kolekce „Be Brave“ je k prodeji od 26. května na Answear.cz: https://answear.cz/s/limited-collection-be-brave-by-answear-lab.