Barbie miluje oceán! Je tu první módní kolekce panenek vyrobených z recyklovaného plastu vázaného na oceán. Hračky inspirují děti k uvědomělému přístupu k ochraně životního prostředí. Protože budoucnost růžové je v zelené.
Společnost Mattel vždy věděla, že malá panenka může mít velký dopad. Barbie rozvíjí svou roli a pomáhá vytvářet lepší svět pro děti na celém světě tím, že se zaměřuje na diverzitu, inkluzi, rovné příležitosti a nyní i na udržitelnost.
Barbie Loves the Ocean (Barbie miluje oceán) je první módní řada panenek vyrobených z recyklovaného plastu vázaného na oceán. Uvedení na trh je v souladu s cílem společnosti Mattel do roku 2030 dosáhnout 100% recyklovaných, recyklovatelných nebo bio plastových materiálů u všech svých výrobků a obalů.
Kolekce obsahuje tři panenky, jejichž těla jsou vyrobena z 90 % z recyklovaných plastových dílů vázaných na oceán, a doprovodnou hrací sadu Beach Shack a doplňky vyrobené z více než 90 % z recyklovaného plastu. Vysoké výrobní standardy společnosti Mattel zajišťují, že tato řada poskytuje stejnou kvalitu hry, jakou se rodiče od Barbie naučili očekávat.
„Uvedení této Barbie na trh je dalším přírůstkem do rostoucího portfolia účelově zaměřených značek společnosti Mattel, které v první řadě inspirují naše spotřebitele k uvědomělému přístupu k životnímu prostředí“ říká Richard Dickson, prezident a nejvyšší provozní ředitel společnosti Mattel. „Naším závazkem v Mattelu je umožnit dalším generacím objevovat zázraky dětství a naplno rozvinout svůj potenciál. Tuto odpovědnost bereme vážně a nadále se snažíme přispívat k tomu, aby děti zdědily svět plný potenciálu.
Nový vlog v Barbiině populární sérii na YouTube učí mladé fanoušky o důležitosti péče o naši planetu a o změnách každodenních návyků, kterými mohou věci posunout kupředu. Barbie Vlogger (Vloggerka Barbie) je online série, která Barbie poskytuje platformu, jejímž prostřednictvím může se svými příznivci mluvit přímo, a zároveň přidat i „poučné“ momenty, které vyzdvihují Barbie jako pozitivní vzor, spolu se zábavnými trendy na YouTube, jako jsou například DIY výzvy (Udělej si sám).
Barbie se také spojila se společností 4ocean, která si klade za cíl ukončit plastovou krizi v oceánech, a uvedla na trh limitovanou edici náramku 4ocean x Barbie v charakteristické růžové barvě, který je vyrobený z recyklovaných materiálů a ručně sestavený řemeslníky na Bali. Za každý prodaný náramek společnost 4ocean odstraní z oceánů, řek a pobřeží půl kilogramu odpadu a poskytne vzdělávací materiály, které budou inspirovat a posilovat další generace.
Nová kampaň bude pod heslem „Budoucnost růžové je v zelené“ využívat ikonické spojení značky s růžovou barvou – spolu s neméně ikonickým spojením zelené s ochranou planety –, aby informovala o našem dalším kroku směrem k zelenější budoucnosti a poučila děti o významu udržitelnosti způsobem, který bude záživný pro fanoušky všech věkových kategorií.
„Naše dědictví se neustále vyvíjí a my důsledně prosazujeme iniciativy, které mají lépe odrážet svět, jejž děti vidí kolem sebe,“ řekla Lisa McKnight, senior viceprezidentka a globální ředitelka divize Barbie & panenky ve společnosti Mattel.