přečtěte si novou knihu Chci se ti podívat do očí

Musela sis někdy obhajovat smysl svojí práce?

Tetování jako průmysl je stále mužský svět – doteď vidím rozdíly mezi muži a ženami. Nejvíce jsou rozdíly vidět, co se týče sponzorů. Začínala jsem před dvaceti lety a svojí práci obhajovala neustále. Létala jsem po celém světě, chodila na soutěže. Muži měli v porovnání se ženami více výhod.

Říkáš, že každý člověk vyzařuje určitou energii, která je spouštěčem toho, že se ti vybaví barvy, které bys uplatnila v tetování. Jak takový proces probíhá?

Nepřipravuji si design dopředu. Klient mi poví, co chce, já se zamyslím, jak bych to vytvořila, a zbytek nechávám na termín tetování, kdy spatřím klienta.

U někoho si řeknu, že může mít extravagantnější tetování, u někoho naopak ne. Je to velmi individuální. Přirovnala bych to k šití obleku na míru. Nevytvářím trend, ale vytvářím tetování, které se ke klientovi hodí. Někdy chtějí lidé tetování, které se k nim vůbec nehodí, tak nápad prodiskutujeme a já si ve finále vytvořím, co chci.

Popup se zavře za 8s
Prémiový článek

Podpořte naši redakci a získejte přístup ke všem prémiovým článkům a řadu dalších výhod!

Podpořte naši redakci a získejte přístup ke všem prémiovým článkům a řadu dalších výhod!