Na sociálních sítích se nesmí objevit bradavka, tedy jen ta ženská. Kojení mimo domov pobuřuje. Žena s velkými prsy je stereotypně považována za plodnější a sexuálně aktivnější. Kde se tyhle představy a pravidla berou? A proč jsou prsa sexuálním objektem, když jejich hlavní funkcí je kojení, a nikoliv rozmnožování? Varování: Tento článek obsahuje bradavku.
Když sportovní značka uvedla na trh novou sportovní podprsenku, propagovala ji koláží pětadvaceti nahých prsou různých velikostí, tvarů a věků doplněnou o slogan: To je důvod, proč jsme nevyrobili jen jednu sportovní podprsenku. Reklama vyvolala silné emoce. Někteří ji označovali za urážlivou, jiní se oháněli ochranou dětí, pro které je prý nevhodná. Je zajímavé, že morálně zkazit je měla část těla, která je biologicky určená k výživě těch nejmenších a ze které až naše kultura vytvořila sexuální objekt. Nicméně, i britská Rada pro reklamu stvrdila, že nahá ženská prsa jsou tabu – reklamě na ostrovech vystavila stopku.
Podpořte naši redakci a získejte přístup ke všem prémiovým článkům a řadu dalších výhod!