Všude, kam se podíváš, je matematika. Učitelka fyziky a matematiky Šárka Kvasničková z Lauderovy školy v Praze chtěla žákům tamní sexty oživit distanční výuku, a tak je na hodinu matematiky poslala do ulic. Měli hledat matematické funkce.
„Je zapotřebí studenty prostě vytrhnout z denní rutiny a zároveň před ně stavět dostatečně náročné úkoly. Při plnění takových úkolů se toho studenti hodně naučí a posouvají se nejen v oboru, ze kterého je daný úkol, ale také v oblasti kompetenční,“ říká Šárka Kvasničková. Pozornost i výkony studentů během distanční výuky podle ní hodně kolísají a je zapotřebí zadávat úkoly tak, aby také chodili ven, pracovali ve skupinách nebo se učili pracovat s nějakým zcela neznámým softwarem.
Výsledek je vidět v této fotogalerii:
Tento text původně vyšel na EDUzín - Magazín o vzdělávání.