přečtěte si novou knihu Chci se ti podívat do očí

Herec z populárního seriálu The Bear je v obou videích celkem málo oblečený. Reklamy jdou s dobovou estetikou a zároveň se drží toho, co značku Calvin Klein proslavilo: nahoty nebo alespoň náznaku nahoty. „Takováhle kampaň na spodní prádlo a džíny mě nijak nepohoršuje. Proč? Protože jako společnost jsme neměli nikdy důvod zpochybňovat, že když se svléká muž, není to laciné a podbízivé. Je to přece oslava jeho síly, fyzického zdraví a maskulinity. Mám to tak internalizované, že napasovat se do ‚férového‘ pohoršení nad jeho sexualizací mi v tomhle kontextu prostě nejde,“ píše v komentáři pro Heroine.cz Kateřina Paterová.

„Tváří dámské kolekce se staly influencerka Kendall Jenner a zpěvačka FKA twigs. Druhá jmenovaná je vyobrazená nahá jen s džínovou košilí padající jí z ramene a zakrývající přesně jen to, co musí, aby reklama ještě mohla viset třeba na autobusové zastávce,“ pokračuje autorka komentáře.

Calvinky, nebo nic – hlásá nápis na plakátu, a odkazuje tak na již dříve zmiňovanou herečku Brooke Shields. V případě FKA twigs si ale u britské odnože naší Rady pro reklamu lidé stěžovali na stereotypní zobrazení ženy jako sexuálního objektu a reklama byla ve Velké Británii následně zakázána. Jak na to reagovala FKA twigs? A kolik lidí si stěžovalo na reklamu s Jeremym A. Whitem? A proč stížnosti na mužskou objektivizaci autority neřešily? Více v komentáři na webu Heroine.cz.

Popup se zavře za 8s