Tak samozřejmě. Jenže na telefonování přece člověk nepotřebuje telefon, na to dneska stačí kdejaké hodinky. A všechny telefony to navíc umějí tak nějak stejně, chytré jako pitomé bez rozdílu. Kdepak. Od mobilu čekáme,
že toho zvládne víc. Že nám udělá život krásnější, pohodlnější nebo zábavnější. Jen za to bohužel platíme tím, že nám na něj volají lidi.
Nové špičkové telefony od Samsungu, modely Galaxy S22 a S22+, které do Česka přišly s jarem, očekávání naplní. A díky sadě brutálně výkonných foťáků, kterými jsou vybavené, na to nikdy nezapomenete. Ani na to, co se dělo v noci – ty přístroje vidí jako kočka.
Video je příbuzné slovu vidět, jenže na některých telefonech se na video dívat prostě nedá. Nové Samsungy ale mají skvělý displej Dynamic AMOLED 2X. Je velký – u Galaxy S22 má úhlopříčku 15,5 cm, u Galaxy S22+ 16,8 cm – a hlavně umí automaticky přizpůsobovat barvy a kontrast okolnímu prostředí a množství světla, které na něj dopadá. A navíc je s nimi všechno jasnější než dřív.
Hlavní foťák s rozlišením 50 Mpix doplňuje teleobjektiv se samostatným snímačem s rozlišením 10 Mpix a ultraširoký 12 Mpix fotoaparát. Při natáčení přístroje rozpoznají a automaticky zaostří až deset lidí. Technologie VDIS vyrovnává vibrace, takže ani videa pořizovaná za chůze nebo z auta nejsou roztřesená.
Všechnu práci, kterou mu naložíte, zvládnou S22 i S22+ v pohodě. Mají jako první Samsungy vůbec nový procesor 4nm a ten si poradí i v situacích, kdy musí umělá inteligence podat maximální výkon. Analytika pozná, jaké aplikace právě používáte, a vyhradí jim včas dost kapacity. Zapomenete, co to bývalo sekat se.
Ano jsou krásné. Černé, bílé, zelené, růžové. Ale podstatnější je, že dokážou pravdivě zachytit krásu okolo. A ani jim nevadí, když na ni není moc vidět. Mají o 23 procent větší senzory než jejich předchůdci a také díky technologii Adaptive Pixel se na snímač dostane víc světla. Tedy tak to píšou v brožurce – člověk prostě vidí, že jsou fotky jasnější a ostřejší, a to i v situacích, ve kterých jiné foťáky jen slepě mžourají.
Článek vznikl ve spolupráci s naším partnerem – Samsung.