Gabriela Kudrnová odstartovala svou profesní dráhu jako podnikatelka ve finančněporadenské síti Partners. Zůstala tam dodnes, byť v úplně jiné roli. Stala se ředitelkou vzdělávání a stará se o plus minus 2800 lidí, z toho je 48 procent žen. Za velmi důležitou při tom považuje práci sama na sobě a doporučuje ji všem.
Loni Gabriela Kudrnová oslavila dvacet let v oboru financí. Se skupinou Partners je spjata už od jejího založení a firmě zůstává věrná i nadále. „Začínala jsem podnikat klasicky na pozici finanční poradkyně. Šla jsem manažerskou cestou, nabírala k sobě lidi a k tomu se věnovala klientské práci. Později jsem ale pochopila, že to není pro mě. Bavila mě práce s lidmi, ale spíš jejich rozvoj – to, jak se posouvají a díky tomu lépe fungují. Po domluvě se zakladatelem Petrem Borkovcem jsem se přesunula z podnikání do centrály Partners, která poradcům zajišťuje veškerý servis.“ Po čase se dostala ke svému vysněnému vzdělávání, kde jako ředitelka působí dodnes.
Její oddělení zaštiťuje veškeré vzdělávání napříč pozicemi v síti, což jsou nováčci, manažeři a manažerky, ředitelé, ředitelky, asistentky a asistenti, servisní poradci a poradkyně, ale také majitelé a majitelky poradenských kanceláří nebo poboček Partners Banky. „Osobně se zaměřuji hlavně na rozvojové vzdělávací programy, kde cílíme na vedoucí pozice a učíme je, aby byli v pozici lídrů co nejlepší, uměli se svými lidmi pracovat, pomáhali jim znovu najít vnitřní motivaci, pokud ji ztrácejí,“ přibližuje. Její motto zní: „Pomáhám lidem zastavit se a soustředit se na to, co je v jejich životě skutečně důležité.“
Gabriela nezapomíná ani na sebe. „Dlouhodobě spolupracuji s kouči a sama se koučinku věnuji. Je důležité dál se rozvíjet. Pokud chcete být lídr, musíte být vždy o krok napřed, své lidi inspirovat a přinést jim něco navíc. Myslím, že se díky tomu stávám lepší manažerkou a člověkem.“
Vzdělávání žen a mužů v Partners pokládá za rovnocenné. Výhradně ženám je ale určena akce Business Women’s Day, kde se setkávají ženy na všech pozicích. Zde probírají jak byznysová témata s hosty, tak společně sdílejí zkušenosti týkající se třeba i tlaku, který na ně může být v byznyse a mnohdy v mužském prostředí vyvíjený. „Některé ženy mají zakódované, že musí být výkonnější než muži, aby dokázaly, že na to mají. S tím ale nesouzním, a proto se jim snažíme předat, aby využily své přednosti. Říkáme jim, že mohou zůstat samy sebou a být úspěšné.“